❤SAYANG SEMUA❤

Maaflah Sore Sy Tak Sedap.. T.T


Assalamualaikum W.B.T. ...
Salam 1 Malaysia ...

awesome ! ❤


Tetibe lak malam nih cikBearBear rajin sgt nak mengudate belog nih... apekehalnyer..huhu
Ok, adk Najwa Latif mmg awesome gileeee laa.. ok!! cikBearBear yg GILE daa..haha 
 Sape yg kutuk2 dia tuh? aish...meh cikBearBear piap* cket !! huhu
p/s : PIAP* @ PUKUL ...

Tak baek tau..mm ramai jep yg suka kat dia tetiba jep ade yg camtu.. Sedih tau.. T.T
namo laa camtu.. cikBearBear suke sgt3 kat adk Najwa Latif nih comel dia kan?
pandai men gitar.. 

p/s : Ajar cikBearBear men gitar lehh adk Najwa???? huhuu :3

Actually ada satu contest yg menarik cikBearBear jmpe lepas usya2 kat belog adk Najwa nih smlm.. Ada satu pertandingan yg kita perlu menyanyikan cover lagu cikBearBear ..ops silap lak..hahahaha aish Mstilaa lagu adk comel nih, skrg still lagi berjalan. Mari join ramai2... Boleh check entry NIH ..


Yg bestnyee ,10 org yang terbaik akan dipilih untuk menyertai 

sesi ramah mesra eksklusif dengan Najwa

pada

3 Jun di Theatrette, 

Sri Pentas, Bandar Utama

 5 petang



Pastu antara 10 video yg menang tu, satu akan dinobatkan sebagai yang paling hebat dan

 bakal menerima hadiah istimewa dari Najwa...

Bestnyee cikBearBear nak join gak laa...teringin..BUT kene laa time hakikatnya sore

 cikBearBear tak sesedap adk Najwa nih...huhuhuhu ~ Sedih....T.T


p/s : So berangan laa ko nak jmpe Najwa Latif .. 
ke patut aku cube jep... :D 
(talking by myself)

Jawapannya : ...... ? -.-

Wassalam...

2 comments:

Cik Amy said...

suara dia cute kn? :D

miss.hunnie said...

@Cik Amy

Yupyup !! soo CUTE....hehe :D