❤SAYANG SEMUA❤

TOLONG ! AWEK AKU PONTIANAK !



Salam...
Haissh ! Banyak kije pun boleh lagi cBB layan cite nih ! hahaha 
*LANTAK ! xD
Yela takkan nak mengadap buat sistem je, memang jam lah kepala otak kau cBB .... So nak lepaskan tension cBB tengok cite ni ! Ok, pinjam CD dari my BFF la, cik Dila ! Thanks yaw !! SAYANG kamu banget3 !! :D 


Bagi 10 BINTANG for this movie lah.. suka sangat HERO & HEROIN da nih ! memang padan pun, sesuai sangat mak !! :D Sazzy Falak sangat-sangat la comel yee kawan-kawan di dalam movie nih ! Banyak kali ulang tayang tengok cite ni pung tak boring ! 
*Zasshhhhhhhh Layaaaaannnnnnnn ............ ~~~





So nak tahu jalan cerita ni macam mana ?? tengoklaa eh ? 
Memang kelakar GILE HABIS + JIWANG ROMANTIK ♥_♥



2 comments: