❤SAYANG SEMUA❤

SCOOTER ^__^





! SALAM !

Hi korang ! Buat ape tuh ? ^__^
Tadi cBB pergi kedai kat luar kolej jap, beli barang sikit & cucuk duet kat 7E...
pinjam lah moto Scooter adik junior..
Tebal muka dah nak pinjam tu ..huhuhu malu2* 

Bawak tadi membe cBB duk belakang, motonya berat yang amat tinggi pulak tuh ! 
* Ok tahu-tahu cBB yang rendah..mm .. -.-

Bile dah bawak scooter tadi terasa mcam nak beli la pulak sebuah scooter bukan apa nanti senang sikit nak ke hulur ke hilir...huhu lesen kete nak ambik pun cBB tak lepas-lepas ag....


Scooter Honda ..comel tak ? >.< 
Haa..yang camni pun menjadi pujaan hatiku...huhuhu
Tapi macam mahal je & susah nak jumpe yang camni kot ~


4 comments:

shiema sufian said...

dah lame teringin scooter. tapi lesen takde -.-'

difficult easy. said...

comelllll! suka color putih. tapi tak pandai bawak scooter. huhu. susah tak?

cikBearBear ^^ said...

@shiema sufian

nanti ada rezeki buatla awk...sy pun tak buat lesen agi ..huhuu

cikBearBear ^^ said...

@difficult easy.

hehe suke sangat2 wane putih, pink suke jugak..hehe
tak susah tapi scooter biasa berat & bahaya sikit ...yela tekan minyak die kat tangan ..so kene hati2 la tapi lau dah biasa bawak nnt ok je ... :)